Alla inlägg under december 2010

Av karina - 31 december 2010 10:00

 pedigree.se foder köper jag från dom , helt ok tycker jag =)

Av karina - 31 december 2010 09:06

God morgon alla vänner .I dag vaknade jag med en orolig kännsla i kroppen för jag vet att denna dag kommer inte bli rolig för våra stackars vovvsing ju =( men vad gör man en sådan här dag ska det ju smällas osv det hör ju till..

Men dom mår ju inte bra av dessa ljud det vet vi hundägare.

Så ja vad gör man inte mycket bara hoppas allt löper på som det ska ändå & hålla ut får väl gosa extra med dom under tiden det sprakar och smäller ute..  

Jag säger som endel skrivit om i tidningar mm det skulle var förbjudet att smälla innan och eefter  nyår och andra hötider så våra kära djur kan få lugn och ro i kropp & själ.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och koppla av, för senare ska vi till min son & sambon på mat mm det ska bli sååå kul, älskar dom av hela mitt hjärta ,Malin är det bästa som hänt min son det märks för han lever upp på ett annat sätt nu och har planer som ej funnits där tidigare 


                                        

    

    



♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪
En liten nyårskram som hoppar från status till status för att sprida
lite ljus och värme. ♥ Hoppas du sänder den vidare.Kram ♥
♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♪♫•*¨

    

    

    


Av karina - 30 december 2010 17:25

Klicka på in dig på länken nedan & kika gärna





Av karina - 30 december 2010 17:15



Jaha då är snart ett nytt år här =) hoppas det året blir mer givande än dett år varit.





        




   denna precent ger jag till min familj och minna vänner kram på er ha en under bar dag 


Av karina - 29 december 2010 21:16

★˛˚˛*˛°★SNART 2011!!!★* 。*★* ˛.*.★*.˛* .˛。*.★.*˛.¨*.★
˛°_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .˛。.˛ ★GOD FORTSÄTTNING OCH★ 。**˛  

 . (´• ̮•)*.°*/♫.♫ \*˛.* ˛_Π_____.♥ GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!♥
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛*★* ˛.*.★*.˛* .*˛
 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚

...★..*.*★*.★*


Får önska minna vänner GOTT NYTT ÅR MED DENNA BILD

Av karina - 29 december 2010 10:44





Godmorgon har nu vaknat till en underbar morgon,hundarna har varit ute på en promenad så dom är nöjda dom me=)

Det var riktigt skönt väder ute idag så ja vi riktigt njöt under promenaden.Jag vill passa på att önska alla minna vänner en god fortsättning samt Gott Nytt År.

Idag händer inget speciellt tror jag ska bara koppla av för ja dagarna far i väg snart är det dags att jobba igen efter Jullovet men det är några dagar kvar som tur är  

Får se vad vi hittar på under nyår,blir nog en lugn dag med familjen tycker man ska passa på att tillbringa så mycket tid som man bara kan mm för tyvärr så räcker inte tid/dagar till för att var och mysa med familjen   

Nu ska jag sluta mitt skrivande för denna gång ha en underbar dag mys med familjen ni med kram kram




Av karina - 28 december 2010 19:47




Klicka på bilden för att bli medlem och börja att samla poäng







Av karina - 23 december 2010 22:12

ÖNSKAR ER ALLA EN GOD JUL MED


DESSA LÅTARNA =)









Skapa ett foto av dig själv

Denna tjänst tillåter Farbror Torsten™ 

att få reda på hur avskyvärt ful han är. Men även om man redan vet om 
hur man ser ut så kan man här få fram ett rättvist passfoto eller liknande.

Din kroppsbyggnad:


Hårfärg (på huvudet):


Ögonfärg:


Näsa och mun...


Markera allt annat du har!

Manligt kön
Långt hår
Glasögon
Skägg
Mustasch
Stubb
Plattnäsa
Fylliga läppar
Smink
Piercing
Stora öron
Tom blick

Kvinnligt kön
Kroknäsa
Kluven tunga
Horn i pannan
Höga kindben
Köttigt ansikte
Smalt ansikte
Liten haka
Framträdande käkben
Fulhet
Skönhet
Slät hud
Fåror och rynkor




























                                                                







Presentation

Jag är possetiv & glad av mig.Är emot mobbing och folk som utnyttjar
Lever som man lär.
Är lyckligt gift sen 14/1-2000..
Har 4 barn var av 2 bor hemma.
Samt fick 2 underbara barnbarn sommaren 2011..


SE VAD KLOCKAN ÄR

Nerd räkningstid till nästa nyåret

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Fråga mig

4 besvarade frågor

Bloggerfy

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

GRATIS BIOBILJETTER MM

Gratisbio.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Annoser

Bodygard

Bodyguard.nu

Omröstning

ÄR JAG EN BRA VÄN??gäller er som känner mig=)eller som tror ni vet via minna BLOGGINLÄGG HÄR =)
 Önskar det fanns fler som mig
 Väldigt bra vän
 vet ej
 Väldigt svårt att säga
 Ganska bra vän
 usel vän
 en du undviker om det går

Kategorier

RSS

Sammie

 


Ovido - Quiz & Flashcards