Alla inlägg under juli 2011

Av karina - 8 juli 2011 19:43

I dag blev mitt första barbarn GABRIEL  3 Veckor =0) här kommer bilder ;)

      



           



ÄLSKAR HONOM SÅ     


Detta är det bästa som hänt på väldigt länge  ;)


Denna dag har även varit underbar solen skiner , trotts denna värme så ja jag kan inte klaga  känns underbart just nu, semestern har ju börjat för mig kommer njuta nu med familjen  ...Ska promenera med barnbarnet me , träna hundran gå vid vagnen osv


Här kommer bild på Gabbes Gudmor underbara Izza ;) min dotters bästis sedan några år nu ;)


   



Kram alla vänner nu ska jag njuta ,,,, lite av lugnet här hemma voffsingarna ska snart ut ... Sköt om er och njut av eran ledighet  och Solen ;)   

Av karina - 6 juli 2011 14:38

  

 Villl genom dessa bilder visa min/våran lycka just nu och i



 

 fram tiden !!!!!!!!!!!!




              VILL GRATTA MIN DOTTER TILL SONEN GABRIEL SOM KOM 17Juni 2011     



              Min son Fredrik blev far till en dotter  Isabell den 4/7-2011   




   Stolta Mormor&Morfar med barnbarnet





 


                      Gabriel ;)







                



     



                       



                                                      



                                         Gabriel på BB 1 dag här


                          



                            




                                                            


    

   Gabriels present från mormor&morfar har han på sig här ;)

                                                                       

                                                                                          

                                                






                                        Stolta Moster Madde&Gabriel  

                                                     


                                              


 Min son & Viktoria hans bonus barn


                   

                       

                    


        Mamman Malin med dottern Viktoria 2År 




                         Deras Tös Isabell född: 4/7    2011 

                                      

                                     


                                                                     

                                              Barnbarn nr 2 ;) 



            




 Stolta Mostrar :Amanda & Madeleine med   Barnbarnet


                  Gabriel 5/7-2011 

                                                                 


                                         





                 Är så himla fin  mitt hjärta   


                          Gabriel på BB  


                              



                                             Gabriel 5 dagar   


                                                   



          Stolta mamma till Gabriel och


                  hans moster Amanda likastolt


             hon me  ............. 


                                          


                        









                       Underbara Gabriel igen 15dar ;)  

             

                                               



                       


LIVET ÄR HÄRLIGT Är så himla lycklig just nu



 

trotts kämp om det ena och andra som man


 

har ;)  


                                                 

Kommer med fler  bilder när jag får =)  



Kommer inte kunna vara så aktiv här


pga av ny till skotten osv...


Ha nu en underbar sommar vila och sola er


så mycket ni bara kan  kram kram


Mormor/Farmor Karina


Presentation

Jag är possetiv & glad av mig.Är emot mobbing och folk som utnyttjar
Lever som man lär.
Är lyckligt gift sen 14/1-2000..
Har 4 barn var av 2 bor hemma.
Samt fick 2 underbara barnbarn sommaren 2011..


SE VAD KLOCKAN ÄR

Nerd räkningstid till nästa nyåret

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Fråga mig

4 besvarade frågor

Bloggerfy

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

GRATIS BIOBILJETTER MM

Gratisbio.se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Annoser

Bodygard

Bodyguard.nu

Omröstning

ÄR JAG EN BRA VÄN??gäller er som känner mig=)eller som tror ni vet via minna BLOGGINLÄGG HÄR =)
 Önskar det fanns fler som mig
 Väldigt bra vän
 vet ej
 Väldigt svårt att säga
 Ganska bra vän
 usel vän
 en du undviker om det går

Kategorier

RSS

Sammie

 


Ovido - Quiz & Flashcards