Direktlänk till inlägg 11 februari 2017

Vill dela med mig av en fantastisk Persons verk Luis Aravena heter han Går att beställa egna önskemål

Av karina - 11 februari 2017 12:06

https://www.facebook.com/luis.aravena.7370

Inkalines - Tattoo artist https://www.facebook.com/inkalinestattoo/


                              






 
 
Hemmamammafru.bloggplatsen.se

Hemmamammafru.bloggplatsen.se

12 februari 2017 02:32

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se/
E-mail: happy0@home.se
Istagram: Mammatvabarn

Bor i Småland, Kronobergs län
Född: 1970

Kommer berätta lite om mitt liv med mina diganoser och fakta m.m

Här i min blogg kommer jag skriva av mig som en dagbok angående livet som familj men även om ovanliga diagnoser då både jag och min flicka är drabbade.
Samt allt annat som påverkar livet när jag och min flicka har diagnoser.
Men hon och jag är världens gladaste starkaste krigare som aldrig ger upp.
Jag som mamma har jag diganoser, Asperger, Autism, depression, ångset, Panik, OCD. Jag har en man och en pojk. Dom är friska. En ärlig blogg om mig och min familj. På istagram heter jag: Mammatvabarn. Du kan nå mig på happy0@home.se

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

karina

17 juli 2019 14:57

Hejsan kul att du tittade in hos mig :D ska titta in på din sida vid tillfälle är inte jätte aktiv pågrund av att kroppen bestämmer hur jag mår. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karina - Lördag 17 feb 19:34

               

Av karina - Lördag 17 feb 19:34

               

Av karina - 18 december 2023 10:37

           

Av karina - 30 juli 2022 19:43

                                              ...

Presentation

Jag är possetiv & glad av mig.Är emot mobbing och folk som utnyttjar
Lever som man lär.
Är lyckligt gift sen 14/1-2000..
Har 4 barn var av 2 bor hemma.
Samt fick 2 underbara barnbarn sommaren 2011..


SE VAD KLOCKAN ÄR

Nerd räkningstid till nästa nyåret

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Fråga mig

4 besvarade frågor

Bloggerfy

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

GRATIS BIOBILJETTER MM

Gratisbio.se

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Annoser

Bodygard

Bodyguard.nu

Omröstning

ÄR JAG EN BRA VÄN??gäller er som känner mig=)eller som tror ni vet via minna BLOGGINLÄGG HÄR =)
 Önskar det fanns fler som mig
 Väldigt bra vän
 vet ej
 Väldigt svårt att säga
 Ganska bra vän
 usel vän
 en du undviker om det går

Kategorier

RSS

Sammie

 


Ovido - Quiz & Flashcards