Alla inlägg under oktober 2011

Av karina - 24 oktober 2011 11:59

 




 

MIN ÄLSKADE MOR LIGGER HÄR. SAKNADE ÄR ENORM EFTER HENNE  MEN MSTE GÅ VIDARE ; VAR OCH BESÖKTE OCH GJORDE FINT ÅT HENNE SNYFT


                                 





                                                                




Har varit och tränat på Friskis och Svettis idag  skönt att vara igång igen. kommer in senare hoppas ni mår bra alla mina vänner kram på er Ha en under bar dag trotts kylan som kryper på sakta men säkert inget annat att vänta   




                    


                                          

                                Mina kära      


             

Av karina - 24 oktober 2011 00:10

Hejsan mina vänner har inte haft tid att blogga under en tid .. Men nuär jag åter =) ..


tänkte  lägga in lite bilder til att börja med.....PÅ MINA ÄLSKADE BARN SAMT BARNBARN =)


HÄr är jag med  mitt älskade Barnbarn ISABELL vi tog en fika på stan och jag köpte lite kläder till henne samt Stora  Syster  Viktoria =) 


                                        

     

                                                                            Stora Syster Viktoria på Dagis =)      


     



Här kommer ett Jätte fint på Min sons familj ÄLSKAR ER ALLA =)  


    




                           



           HÄR KOMMER PÅ ÖVERIGA FAMILJEN SAMLADE FOTON =)  




                              



NU SKA JAG LÄGGA MIG SKA ARBETA SAMT TRÅNA SENARE IDAG =)  


Presentation

Jag är possetiv & glad av mig.Är emot mobbing och folk som utnyttjar
Lever som man lär.
Är lyckligt gift sen 14/1-2000..
Har 4 barn var av 2 bor hemma.
Samt fick 2 underbara barnbarn sommaren 2011..


SE VAD KLOCKAN ÄR

Nerd räkningstid till nästa nyåret

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Fråga mig

4 besvarade frågor

Bloggerfy

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

GRATIS BIOBILJETTER MM

Gratisbio.se

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Annoser

Bodygard

Bodyguard.nu

Omröstning

ÄR JAG EN BRA VÄN??gäller er som känner mig=)eller som tror ni vet via minna BLOGGINLÄGG HÄR =)
 Önskar det fanns fler som mig
 Väldigt bra vän
 vet ej
 Väldigt svårt att säga
 Ganska bra vän
 usel vän
 en du undviker om det går

Kategorier

RSS

Sammie

 


Ovido - Quiz & Flashcards