Alla inlägg under februari 2011

Av karina - 5 februari 2011 18:13

Vaknade i dag som vanligt =)

Kännde redan då att denna dag skulle bli lyckad. Var i väg idag och skulle se om jag hittade något att köpa,var köp sugen trotts att plånboken tillät några större köp, men jag tänkte att någe ska jag nog hitta.

Vilket jag gjorde hittade ett par jätte fina garndiner samt matchande dukar & kuddfodral till prydnadskuddarna våra i matrummet som är kombinerat matrum/tvrum..tog några bilder på resultatet. Här kommer några bilder på resutatet ej riktigt klar ännu men på godväg.    .


Samt att vårat bonusbarnbarn sov här tills igår, världens härligaste tjej..Farfar ligger & gosar i sängen lite med henne som ni ser på dessa bilder =) tror han njöt lite trotts att han inte sa så mycket..

härkommer bilder på dom ..Se & njut fördet gör jag när jag tittar på dessa kort LOVE IS I THE AIR eller hur det stavas...



  Farfar&Viktoria samt vovven Busan kikar på bollebompa =)


      


Nu ska jag fortsätta lite här hemma innan jag sätter mig & kopplar av med stickningen jag påbörjat. Ska prova på att göra en var sin stickad kofta & byxor samt sockor eller mössa / hjälp till minna kommande barnbarn, Om jag nu klarar av att göra det har inte stickat på flera flera år men men lägger ut bilder sen på ressultatena när allt är färdig stickat =)

Alla är vi nybörjare ju man måste börja träna nån gång....Övning ger färdighet sägs det får se vad det kan bli kanske blir det ett täcke i stället he he skämt åt sido ska försöka fixa detta är pågod väg redan, enbild på dett ser du här :


   



Om någon vill ha mönstret skrivtill mig så kan jag fixa detta kram kram ska ner & äta nu min man har gjort steckt fläsk med bond sås & Potatis mums..  

Av karina - 2 februari 2011 00:23

Måste få visa hur duktig min dotter är att fota samt redigerom bilder ...Är så stolt det går fram åt i hennes utbildning till ev journalist eller vad det ska bli..i foto som är omgjort ser man hennes syster samt barndomskompis, det andra är nån fotouppgift som skulle göras om efter osv  


                         


  Här är orginal bilden :   

Presentation

Jag är possetiv & glad av mig.Är emot mobbing och folk som utnyttjar
Lever som man lär.
Är lyckligt gift sen 14/1-2000..
Har 4 barn var av 2 bor hemma.
Samt fick 2 underbara barnbarn sommaren 2011..


SE VAD KLOCKAN ÄR

Nerd räkningstid till nästa nyåret

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Fråga mig

4 besvarade frågor

Bloggerfy

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

GRATIS BIOBILJETTER MM

Gratisbio.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Annoser

Bodygard

Bodyguard.nu

Omröstning

ÄR JAG EN BRA VÄN??gäller er som känner mig=)eller som tror ni vet via minna BLOGGINLÄGG HÄR =)
 Önskar det fanns fler som mig
 Väldigt bra vän
 vet ej
 Väldigt svårt att säga
 Ganska bra vän
 usel vän
 en du undviker om det går

Kategorier

RSS

Sammie

 


Ovido - Quiz & Flashcards