Alla inlägg under december 2012

Av karina - 14 december 2012 21:59

                             



                  Här kommer några bilder på Valpar som våran Tik Sabina fått genom åren

 

 

  

                      

 

Sippo här är en av hanvalparna i valpkullen 2012 efter våran tik Sabina

 

här är han omkring 8-9v

 

   


Sippo i Huddingen igen Januari 2012  omkring 6-7 månader här

 

 

 

Sippo i Huddingen igen Januari 2012  omkring 6-7 månader här

 

 

 

Sippo i Huddingen igen Januari 2012  omkring 6-7 månader här

 

 


Sippo i Huddingen igen Januari 2012  omkring 6-7 månader här

 

 

                                                           

Här är en annan men tik från samma valp kull '

 

Chihuvava Tiken Soya heter hon såldes till Trosa 2012 c.a 6 månader här

 

 

 

                                                       

 

   Fler bilder på valpisar kommer efter hand jag får nya bilder av nya ägarna  

 

Måste bara dela med av en syskon bild hur lika 2 valpar kan bli dom är från olika kullar & olika år...

 

       

Av karina - 10 december 2012 17:12


 

  Nu är Busan parad allt gick jätte bra. Vovvar och mattar skötte allt tillbelåtenhet       

                    

              

          

  


                   

 

                           

 

 

 

                      

 

     



                                


Mycket pussar och lek efter parnigen söta dom är , kärlek vid första ögon kast i augusti redan då ;) 

 

Nu väntar vi spänt på att se om några bebisar kommer i Mars 2013 nån gång.

Annars parnig igen vid nästa löp sa vi ....Nu har " Busan sin lover boy "

 

  





                                               

 

 

                                                                 

Av karina - 4 december 2012 19:31

                                                                                             



                NU ÄR DET DAGS FÖR ÄLSKADE BUSAN ATT BLI MOR     



       Nu är det dags för våran andra tik att få bli mor =) ...       


       Vi ska nu i väg på Tisdag 11/12-2012 & para Busan för 1 gången,

       

       får se hur detta går samt om den lyckas !

      

       Vore underbart om parningen går vägen, vill så gärna ha valpar efter denna underbara tik.


       Men jag får erkänna att jag är jätte nervös hur allt ska gå.


       Men innan allt påbörjas ska Busan få vaccination 6/12-2012


       så bebisarna som eventuellt blir är skyddade...

       

       Återkommer senare med mer info hur allt kommer gå ,, pirr pirr i hela mig LÄÄÄÄNGTAR 


                                                                      


                     


     







Presentation

Jag är possetiv & glad av mig.Är emot mobbing och folk som utnyttjar
Lever som man lär.
Är lyckligt gift sen 14/1-2000..
Har 4 barn var av 2 bor hemma.
Samt fick 2 underbara barnbarn sommaren 2011..


SE VAD KLOCKAN ÄR

Nerd räkningstid till nästa nyåret

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Fråga mig

4 besvarade frågor

Bloggerfy

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

GRATIS BIOBILJETTER MM

Gratisbio.se

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Annoser

Bodygard

Bodyguard.nu

Omröstning

ÄR JAG EN BRA VÄN??gäller er som känner mig=)eller som tror ni vet via minna BLOGGINLÄGG HÄR =)
 Önskar det fanns fler som mig
 Väldigt bra vän
 vet ej
 Väldigt svårt att säga
 Ganska bra vän
 usel vän
 en du undviker om det går

Kategorier

RSS

Sammie

 


Ovido - Quiz & Flashcards